" Μη μ ' αγαπήσεις..." - Δ-
"Μη μ'αγαπήσεις"
Πέμπτη 11-09-14 Ηράκλειο
Μη μ’ αγαπήσεις…
μια αρχέγονη κατάρα κουβαλάω
να καταστρέφω ότι ακουμπάω…
Μη μ’ αγαπήσεις…
στα χέρια μου μια σταύρωση κρατάω
τη νύχτα κατοικώ και τη φοράω…
Μη μ’ αγαπήσεις…
της θάλασσας η αλμύρα μ’ έχει ψήσει
το δάκρυ σου ζεστό δε θα μ’ αγγίξει…
Μη μ’ αγαπήσεις…
η Κίρκη σου τα μάγια δε θα λύσει
βάλε τελεία το κεφάλαιο έχει κλείσει…
Να με κρατήσεις…
σαν μια σκιά στο ηλιοβασίλεμα της θλίψης
σαν μια σταγόνα απ’ το δάκρυ της βροχής
σαν ένα όνειρο που έσβησε πριν ζήσει
σαν ένα ψίθυρο τις ώρες της σιωπής…
""Μη μ' αγαπάς για μια στιγμή λίγο θα παλιώσει
Θα σε προδώσω τρεις φορές μέχρι να ξημερώσει
Κι αν άγγιξες το δέρμα μου και με μ' έμαθες νομίζεις
Άλλο να ξέρεις μάγκα μου και άλλο να γνωρίζεις
Είμαι γεμάτη από πληγές κι όπου ακουμπάς πονάω
από αίσθημα επιβίωσης ξέχασα ν' αγαπάω
Μη μου ξυπνάς τις μνήμες μου και μη ρωτάς να μάθεις
Αναμοχλεύεις για φωτιά στο παρελθόν της στάχτης
Σε ένα κόσμο βιαστικό με αισθήματα πλασέμπο
Πριν νιώσω κάτι αληθινό πρώτη από φόβο φεύγω
Μην τρέξεις από πίσω μου και μη σταθείς μπροστά μου
Δυο δε χωρά ο ίσκιος μου στα σκάρτα όνειρα μου
Δε φταις εσύ, μα δε μπορείς το χρόνο να γυρίσεις
Θα σε πληγώσω από θυμό γι' αυτό μη μ' αγαπήσεις.""
Μη μ’ αγαπήσεις…
είμαι του πόνου γιος, της θλίψης θυγατέρα…
Μη μ’ αγαπήσεις…
όψη αγγέλου μα ψυχή δεινής εταίρας …
Μη μ’ αγαπήσεις…
τα χείλη μου όπιο, το βλέμμα μου σκοτάδι…
Μην αγαπήσεις…
χειμώνα απόπαιδο, της άνοιξης μπαστάρδι…