" Παραμυθάκι μου "
" Παραμυθάκι μου "
13-8-10
Παραμυθάκι μου μην κλαίς
πια όνειρα μην πλάθεις
πως είναι η ζωή γλυκιά
έχεις πολλά να μάθεις
ότι φωνάξεις στα βουνά
ηχώ θα σου γυρίσει
μπουκάλια με μηνύματα
η θάλασσα θα πνίξει…
Θαύμα είναι η γέννηση
η απόλαυση αμαρτία
ο κάθε τίμιος φτωχός
ο πλούτος του εμπειρία
φόβος γεννά τα ψέματα
τα ψέματα το φόβο,
μέσα σ’ αυτό τον πανικό
η αγάπη το οξυγόνο…
Παραμυθάκι μου γλυκό
ξέχνα λίγο τον κόσμο
αν θες να βρεις το δίκιο σου
διαδήλωσε στο δρόμο
μη γράψεις πάνω σε πλακάτ
πανό να μη σηκώσεις
γράψε πάνω στα σύννεφα
βρέξε και μη στεγνώσεις…
© Copyright, Ευαγγελία Κουράτορα